به گزارش باشگاه خبرنگاران تهران به نقل از رادیو اربعین، داریوش باقر جوان ضمن بیان اینکه شاهد حضور و استقبال کم‌نظیر زائران اربعین در سراسر کشور به‌ویژه استان تهران هستیم، اظهار داشت: حجم تقاضای زائران اربعین در پایانه‌های مسافربری نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

وی بابیان اینکه مشکلی در حوزه پیش‌فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری وجود ندارد، تصریح کرد: در استان تهران ساعاتی را شاهد کاهش ظرفیت بودیم که به‌سرعت این مشکل رفع و نسبت به تقویت ظرفیت‌های موجود اقدام شد.

به شکایات رسیدگی می‌شود

مدیرکل مسافربری سازمان حمل‌ونقل بیان کرد: نرخ کرایه‌های مصوب شده اربعین برابر با سال گذشته است و در صورت مشاهده تخلف و یا دریافت گزارش از سوی زائران با راننده و مسئول شرکت مسافربری متخلف برخورد و مبلغ مازاد دریافتی به زائر عودت می‌شود.

باقر جوان با اشاره به راه‌های ارتباطی زائران با سازمان حمل‌ونقل و راهداری افزود: زائران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا از طریق شماره پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ تخلف مربوطه را گزارش کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات عموم مردم هستند، یادآور شد: شروع طرح جابه‌جایی زائران از ۱۷ مهرماه برنامه‌ریزی‌شده بود که با توجه به افزایش تقاضا یک هفته زودتر از موعد آغاز شد و از ۱۰ مهرماه این طرح اجرایی شد.


منبع: مهر